Film-Tech Suomi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kunnallisen alan toimijoita...  (Luettu 3745 kertaa)

Tuomas Hauvala

• Seniori
  • Sivutoiminen digi-elokuvannäyttäjä
    • Profiili
Kunnallisen alan toimijoita...
« : 19.01.14 - klo:11:10 »

Wau! Uusi aiheryhmä!

Ilmoittaudun itse ainakin kunnnan ylläpitämän teatterin kasvatiksi, vaikka välillä myös yhdistyksen pyörittämässä teatterissa käyn kouluttamassa. :)
Kirjattu
Kaikenlaisesta tekniikasta pienistä mikrosiruista suuriin hydraulisylintereihin kiinnostunut konemies/nörtti.

Mihku Näkkäläjärvi

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Kunnallisen alan toimijoita...
« Vastaus #1 : 21.01.14 - klo:10:36 »

Hei!

Sama juttu, kunnallisen elokuvateatterin kasvatteja. Reilu 10 vuotta räplätti 35 millinen, nyt kuunnellaan digikonehuoneen huminaa.
Kirjattu
"Kaikki linja-autot ei ole Eskelisiä"

TLinden

• Täysjäsen
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 09.02.14 - klo:18:17 »

Kunnan palkkalistalla itsekin olen joulukuusta 1999 asti ollut elokuvanäytösten merkeissä. Aiemmin toiminta oli nuorisoseuralla 1930-luvulta alkaen, mutta siirtyi kunnalle 80-luvun lopulla.
Kirjattu

Janne

• Tulokas
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 27.02.14 - klo:19:37 »

Moi.

Minäkin kunnan palkoilla vauhdissa. Aivan keltanokka, joten tyhmiä kysymyksiä saattaakin tulla multa :).

Onko te muut olleet kokopäiväisessä toimessa, vai miten ? Itse olen 1/2-päivätyössä nyt alussa, mikä ei riitä alkuunkaan, osittain varmaan siksi että olen aivan uusi, mutta myös siksi että kierrän saaristossa, jolloin ajomatkojen ajat syö tunteja paljon.
Kirjattu

TLinden

• Täysjäsen
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 09.03.14 - klo:20:03 »

Itse olen tavallaan jatkuvassa työsuhteessa, mutta tuntityöläisenä - palkka tulee tehtyjen työtuntien  mukaan ja työaika menee sen mukaan, milloin ehdin näitä töitä tehdä - toki elokuvanäytökset on sitten ennalta varatut ajat, milloin on oltava paikalla, mutta valmistelutyöt voin tehdä aina silloin, kun minulle itselleni parhaiten sopii. Matkakorvaukset toki elokuvatoiminnan aiheuttamista matkoista saan laskuttaa.
Kirjattu

kosonel

• Tulokas
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 04.08.14 - klo:12:58 »

Ei kyllä ole syksystä vielä tietoakaan kun on näin upea keli ! Aloitimme parin vuoden tauon jälkeen elokuvanäytökset Punkaharjun Kino Lustosaa vuoden alussa. Millaista kuntasektori on tänä päivänä , digiaikana elokuvapuolella ? Millaiselta syksykausi näyttää ?
Kirjattu

Kino Kuvakukko

• Tulokas
  • *
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 20.10.14 - klo:14:44 »

Kuopion Kuvakukko ollut olemassa 75 vuotta ja näistä 27 vuotta kunnallisena teatterina.
Hyvä, että on tullut tällainen aihe tänne. Toivottavasti keskustelu ei ole vielä lakannut aiheen tiimoilta kokonaan.
Kirjattu